Thursday, April 9, 2009

Get WELL Soon SIS...


huhu...such a bad day that i had yesterday..mok tauk kenak? ecah (adik angkat) had accdnt marek..patah tulang pahanya..may be ritok nya ada operation..ishkk...sian nya..sakit jak rupanya..dah lah nobody kat sitok..arap kakak jak..malam tadik kakak nya neman nya tdo..petang marek, kakak aku n d sambung aku n mak ku gik..pasya bok kakak nya datang...

actually, marek nya accdnt sik jauh dr traffic light kat tol pending..tauk sik kitak orang area ya? accdnt ya between palak lori n palak moto kecik (sik tauk ku nama moto ya..mini austin asanya..p sik tauk betul ka sik spelling austin ya..huhu..arap paham jak ngan ayat aku)..retinya accdnt between head 2 head la...palak lori ya remuk n palak ketanya nang ancur..so, nya terkandang lam keta ya lamak juak la..sampei berpecah pintu pun masih sikpat d bukak.. d gergaji juak pintu n sampei sidak bomba juak datang marek..agak kecoh juak la sia marek..(bukan agak kecoh,,nang kecoh lah)..
masanya dalam keta ya, nya nang sikpat nak polah pa2...nang sian nangganya marek..p nya nang kuat semangat la..aku rasa mun aku kat tempatnya, dah fengsan dah aku...hahah...aok lupak aku madah,,nya makei keta sidak red bull..nak keta kecik ya..mesti kitak org tauk nak?


nya juak trimak 5 igek jait kat dibah daguk sebelah kerek nya...sampei keluar isik ya pok..adoiiiiiiiii!!!!..aku lagik rasa sakit...

pasya, paha kembang giler sebab tulang pahanya patah...ishk..nang jauh beza kebesaran pahanya mun nak compare ngan pahanya yang normal..gelik juak nangga la..tedah nya..nahan ajak sakit..dah lah dibah daguk d jait..tulang paha gik patah...doa2 jak nya cepat sembuh..

p/s: ecah..get well soon...kitak kuat bah..sekda pa2..lak mak jaga kitak mun dah pulang kat umah k...

No comments:

Post a Comment