Monday, April 13, 2009

5 mAy 2009....

**aku n ecah masa banjir kat umah mek org**

hallu...nak story kit lok pasal ecah. tedah nya lok..kinek tok nya ada kat bt13.. nya d anta ke sia sebab tggu nak d oprate bulan 5 lak..5 MAY gik ya (cuba kitak org mejin, kat nak sebulan nya nahan sakit).. dah lah bt13 ya jauh..mun kat GH tek pat juak mek org ngabas nya mun malam..dah kat bt13 ya ne gaya nak ngabas nya mun dah jauh camya.. hope ecah pat saba jak la.. tek nya ada text aku.. nya madah gitok

**aku, sya n ecah**

ecah: kak, mek nak makan sambal goreng
aku: boleh ka kitak makan sambal goreng?
ecah: sik tauk

sik nyaman ati aku nenga, terus aku call kak nur n mak.. nasib kak nur madah nya g ngabas ecah petang tok. kakak aku lah yang ngembak sambal goreng k nya klak...

**ecah b4 eksiden**
bila nangga nya kedak ya, ayek mata jak mampu keluar..kadang2x nya sikpat control kemeh..nang jaik ati nangganya eh..pandei tingat aku time nya gik cakah lok..hope nya pat saba untuk tahan penderitaan ya...


**our family masa weeding aku**

No comments:

Post a Comment