Wednesday, April 29, 2009

**CROCS**



pelik ada jak aku tok..asal nak post n3, mesti gago nak mike title blog..apa salah type lok n3 n pasya bok mike hal title..suka nak soh drik mpun mroyan mike title..


hehe..dah2 stop gik nak ngerepak..apa gik aku mun d soh ngerepak.nang no 1 jak nya..apa nak d post aku sebenarnya lam n3 kali tok oo? (leka negerepak ajak eh). lamak dah eh aku sik nulis lam tok..bz gilak pok..byk keja i...



nyway, last wiken aku, aben n alif g epot untuk anta abang n kakak ipar aku..nait keta baru pok..:P Dah sampei kat epot tek aku n da geng g lah masuk dolok untuk cek in..since kakak ipar aku malas nak queue pjg, nya g lah kat sigek mesin ya untuk cek in (apa nama benda alah ya ah kak xel?)
..tok lah rupa benda alah ya tek..jakun da jak rupa aku..

so, pas cek in segala mek org g kat sigek kedey ya..untuk carik kasut crocs yang abang aku dah janji ngan alif..sementara tggu abang n aben carik parking, kmk 3 elif tek g lah pusin2 lam epot lok..sebab result kasut ya mok d tanyak ngan 'tuan tanah' either nya setuju or sik..heheh..nak mampush mahai kasut ya..RM1xx.xx reganya..mok tangga gine rupa alif k kasut ya?



abang aku nak cia kmk 2 aben bli kasut ya juak..ishk..sik suka aku kasut ya eh..p aku ada kenan ngan sigek kasut ya..PRIMA nama kasut ya n hope offer abang aku masih d bukak..haha..(betul sik spelling nama prima ya kak xel. lak mun ada nemu saiz kita, padah kmk ar :p)


p/s: kak xel ada mek search website crocs..kacak oo..hehe..alu kenan kmk..p bukan nak kasut macam alif ya..nak pattern 4 gals...




No comments:

Post a Comment