Wednesday, April 29, 2009

**cepat d masak sedap d makan**

..masa kursus kat regalist court..
..masa seminar kat merdeka palace..


lapa aku ngan kawan aku tek..tadik sombong gilak sik mok makan tgh hari..bukan apa.. pagi tadik kmk org bekfest heavy gilak..yalah sik makan tgh hari..so, sudah nya petang tok tek mek 2 KELAPARAN tahap gaban.. jalan mudah untuk menghilangkan lapar adalah dengan makan MAGGIE..hahah..adush..stok mee dah nak abis la pulak..mbok, lak kita 2 bli stok k kita 2 kat ofis gik ooo...bak kata kawan aku:

my fren: yah..bok lega perut aku tok..mun dak, tek bunyi krok2 jak..

aku: dah macam bunyi katak dah..hehe

lalu lah kmk 2 tetak bagei nak runtuh bangunan (arum bulak lah) ngan olah mek 2 pun..kmk 2 tok sik pat bertemu..asal bertemu jak mesti tetak..ada jak modal k mek 2 tetak..hehe...

sekian sahaja laporan dr aku n kawan aku..
..masa kursus kat merdeka palace..

..masa farewell ex-bos kmk org kat dormani hotel..

No comments:

Post a Comment