Tuesday, March 29, 2011

aku masih bz.. :((


morning korang..lama okeh aku tak hapdate blog ni..
mak bz noks...audit datang kat ofis nih..
tak leh nak buat apa2..
macam2 yang diorang mintak..

korang pulak apa cer?
aku act, ada  story yang aku nak sharekan dgn korang..
tapi nanti2 lah..
aku tak brani nak gitau dulu..
kalau dah sure n cmfrm, aku bagitau k..

pastuh pulak aku nak story dgn korang pasal
holiday time anniversary aku n en hubby..
tu pun nanti2 jugak tau..
huhu...semua nak kena nanti2 kan...

so, sampai ni jer lah k...
aku nak continue buat kja..
nanti2 aku update lagi tau..
(nanti2 lagi)..
hehe..






5 comments:

  1. Dek, ktk buntin kah??? hehehehe!!

    ReplyDelete
  2. dini: ok dini..nanti akka citer tau

    kak eija: sikdala kak..sik menjadi..hehe..ktk bila?

    ReplyDelete
  3. aieh? Sik menjadi? Diembak balit ka deng.. kmk belom ada gik.. insyaALLAH tahun depan.. hehe..!!

    ReplyDelete
  4. kmk mula2 tek pike ada kak..dekat nak 2 mggu mk delay..skali nangga sik jadi..heheh

    ReplyDelete