Friday, August 21, 2009

**selamat berposa**

**nak jugak tempek gambar time aku akad dulu..hehe...ada aku kisah**

huhu..lamak kan aku tak bertenggek kat sini? mana taknya, fb skang dah macam dadah dah..addict tol aku kat fb ni..dolu2 masa mula buat fb tu, ingatkan nak buat gitu2 jer..alih2 dah kadi 2 of my favy nih..heheh..



pejam celik pejam celik jugak, aku preggy dah masuk 4 bulan dah..teruk jugak alahan yang dapat..sampai aku hilang 2kg...tapi skarang dah ok sket dah...baby pun aku dah dapat rasa skang ni...huhu..vangga mak noks...



nyway, entry kali ni bukan lah pasal preggy aku ni..aku nak cita kat korang pasal ketibaan pose esok hari..so slamat berpose lah kat korang ek..aku harap pose kali ni membawa 1000 makna kat korang dan jugak aku...

1 comment:

  1. Gua nak ajak lu datang lepak blog gua.Rilek rilek.

    Chow.

    ReplyDelete