Friday, July 17, 2009

**cakap swak**

salam semua..aku tauk dah lamak aku sik update blog aku tok..nyawa pandei malas nak update di tambah gik ngan idea yang sik mencurah2..tok pun aku sik tauk nak padah apa..rasa nak ngerepak p sik tauk nak ngerepak hal apa..
aku preggy dah nak masuk 3 bulan dah..p nyawa masih teruk juak..arghh..tension gitok..p bila ngenang baby, aku kuatkan ati aku tok..cewah,....ayat mok power..**ada aku kisah**
sik saba nak tggu jom heboh main kat kch ooo..lamak dah sik main kch..last main kat kch time aku gik bergerek ngan aben dolok...gerek kah tunang ooo..sik ingat juak aku...nyway, aku tangga follower dh bertambah juak...thanx yar..
insyaAllah mun sekda pa2, adalah cita aku yang best2 gik kelak..time tok aku gik masih malas nak update... kla..see yar..

2 comments:

  1. boh tension2 k..effect bb kelak..think positive ajak. Kmk doakan semoga perjalanan ktk n bb lancar dan dipermudahkan.

    ReplyDelete
  2. hai salam kenal, iboh tension dik, enjoy jak masa pregnant tok, makan jak apa kitak rasa nak makan, ok. :)

    ReplyDelete