Thursday, May 21, 2009

**si ecah ni haaa**

**ni ha n3 pasal si ecah lagi ni**

cuba tgk niee...apa nak jadi dgn budak ni..korang kan tau citer pasal si ecah ni..nak tau tak, last tuesday budak ni g umah aku...korang tau dia naik apa? huh!!! . dengan selamber budak ni naik motosikal.. **wei ecah, sik takut kitak ya ka?..** dengan kaki yang sakit camtu..tapi terharu jugaklah aku dgr sebab alasan utama si ecah nak jumpa mak aku b4 balik ck..
**pic aku sik nampak ler pulek..hampeh...:p**
sampai2 je ecah ni kat rumah, kitorang borak sakan..yelah, lama tak jumpa kan...pastu, rasa cam nak makan ramai2 ler puleks sebab kitorang agaknya dah lama tak makan sesama..so, aku decide nak buat bihun petang tu..maka, terjadilah bihum masak sos tiram oleh aku..haha. pst2x..ada aku keysah?
**sempat jugak nak berposing gitu**
lamak jugaklah si ecah ni kat rumah aku..almost 9.15 camtu aku hantar dia balik kat rumah nenek die..takkan lah nak biaq dia nie naik motor lagi...hehe..aku, farisya, mak n alif yang g hantor si ecah ni pulang.....


No comments:

Post a Comment