Tuesday, May 19, 2009

**n3 aku yg merapu**



rasa macam nak buat n3 dalam bahasa malaysia sebab ada follower aku yang bukan org swak..so, jgn ler korang heran ek..

nak story sikit tentang kerajinan aku pagi tadi dok kemas meja sebab bersepah semacam je aku tengok..so dgn segala keringat yang aku ada, **ces!!macam ler berat sangan bunyik nye kan..ada aku kisah?**..

aku kemas meja2 dan file2 yang bertaburan kat sana sini...cantik ler sikit bila d pandang dengan pandangan mata kasar..hahaha :P

act, aku nak buat n3 pasal aku & aben yang lepak sambil makan ais kacang kat boulevard..tapi alih2, pic tu dalam hp aben ler puleks..so, terpksa ler aku kenshel n buat n3 yang merapu tah apa2 kali ni..hahah

**pic shaha yg x clear..ambik skali lagi la**

**pic atirah pulak yg xda..tapi pic aku mantain ayu..haha**

No comments:

Post a Comment