Wednesday, April 29, 2009

**i MIZZ my FWENZZZZ**

..lamak sik keluar kedak tok ooo...

belum lamak tek, aku g bukak fs n aku tertangga kawan aku ada upload aku dan mereka2 setelah siap d upload..really miss da moment fwenz..kmk hope yang hubungan kita akan kekal sampei bila2..n bak kata kita, kelak anak2 kita gik yang nyambung hubungan kita..


west, usz, n cla...mek mizz kitak org gilak2...susah lah mek nak huha huha ngan kitak org macam dolok gik akibat status ku kini..huhuhu... :(



tapi ya bukan penghalang kan?
mek misssssssss kitak org gilak2 eh...tingat gik zaman skolah kita dolok..brolah kita eh.. :( ..rindu nya...kenangan ya akan kmk simpan sampei bila fwenz...n thanx 4 being my fwen..

..time wedding aku n aku d kelilingi oleh my besfwen..sayang nya cla sik ikut keseluruhan majlis..

No comments:

Post a Comment