Friday, April 17, 2009

**alif n alya**


..yahh..nya 2 adik bradik tok..
haaa..mesti cam suspen jak bila baca title blog aku ya nak? hahaha..sekda pa2 bah..saja jak nak tempek pic anak2 buah aku dalam blog aku sekaligus nak show anak2 buah aku.. aku rasa, bok 1st time nama n pic nya 2 dalam blog aku nak? so, silala h tersaji ngan pic nya duak... wahhh..ayat TERSAJI ya mok mantappsss..hahah..

..apa kes alif tok..

..alya yg owest cute macam udaknya..haha..
(pst2x auntie2 alya yang lain boh jeles ar..haha)


..alif at tasik kat hospital bt13..nya ingin gilak nk main kat sitok..


..pic taken last nite..CUTE SIK? MACAM AKU NAK? HAHA..

..posing kat tasik gik nya.. siap PEACE gik ya..

..aku wif alif at SCR XPRESS..

..bok bangun titon nya koh..

..us wif NURALIF n without NURALYA..


No comments:

Post a Comment