Thursday, February 24, 2011

telefon baru.. :)

kali nih aku nak strory pasal hp kat korang...
korang tau tak...last year masa nenek aku baru jer meninggal,..
aku ambik leave for 1 week..
kebetulan pulak, time tu aku kena chicken pox (tol sik eja pox ya ooww)
so, dapat lah aku leave tu...
kalau tak, haram okeh aku nak dapat cuti pjg macam tuh...
so d pendekkan citer..
aku & aleesya, mak & bapak (sebelah family akula) jer yang tinggal kat kpg..sebab en hubby perlu keja..
tapi, time wiken dia datang tau..
tapi korang tau tak..b4 nak datang kat kpg tuh, dia cakap ada surprise utk aku..
aku shuke sangat okeh..mak suka surprise tau...
rupa2nya en hubby nak bagi phone nih kat aku...

aku suke sangat okeh..kebetulan pulak, time tuh phone lame aku dah nak tunjuk berang..
aku pun apalagi..syukur sangat..sebab dapat phone baru.en hubby cakap, masa dia nak bli phone nih,
ada 1 phone tuh yang dia berkenan sangat..tapi dia cakap takder 3g..
phone ni ha yang en hubby berkenan sangat

suweett kaler dia...pink lagi..favy aku tuh..
dia cakap, phone nih special edition...
pastu, masa awal januari dulu, en hubby pun tukar phone jugak..heheh..
ni ha phone yang dia pakai skarang...


ada pastu lagi tau..phone e63 yang en hubby bli dulu ade prob pulak dgn speaker dia..
so dia pegilah kat kedai sebab nak kasi cina tu tgk..last2 dia terbekenan pulak dgn phone ni


so, aku pun pakai phone tuh sampai skarang...dia kasi jual terus phone lama
then bli yang baru ni..
appreciate it so much dear...love u owest...
much much more.. :))




No comments:

Post a Comment