Thursday, February 10, 2011

bufday aleesya n danish

hi there...meet my bufday girl..
NUR ADRIANA ALEESYA
last 23rd jan , kitorang ada buat bufday party utk aleesya n danish ni sekaligus...

nih dia si bufday boy tu.. :))
MOHD DANISH NAZRAN

kak alya ni nak jugak kat situ.. :))
this is my 1st niece
NURALYA SAJIDAH

eh2, pengantin baru pun ada jugak tau..hehe..
thnx for coming fwen...

here's are the small crowd...
happening giler time nih..

bufday boy n bufday girl...

cantik tak cantik kitorang punya table cover nih? SIL aku yang bli dr miri..
jauh mari nih..hehe
kelezzzz kan.. :))


korang nampak tak mangkuk putih tu? tu aku suruh adik aku beli last minit sebab MIL aku call
n dia cakap dia ada buat mushroom sup..
nasib baik kedai tu masih bukak...
setap tau.....:)
lak polah gik mak..hehe




korang nampak tak dekat kuih yang ade kaler2 tu,
tuh kakak aku yang sponsor sekali dgn kuih yang kaler kuning tuh..
pastuh kuih pulut sambal tu plak, home made by mak aku..
semua setapppp: terbaik dr ladang woooo :)


ini antara menu yang wajib binti harus setiap kali ada event bufday cam gini...
close up kat dadih tu..
SIL aku yang buat k... :))
setap jugak... :))

No comments:

Post a Comment