Monday, May 18, 2009

**wiken kat pustaka**

**alif tgh tunjuk skill berik makan ikan pakei tangan camya jak**

hallu semua...lamak da jak aku sik update..bz lately eh..sampei byk yang perlu aku simpan untuk aku update..last2, sik ingat...adoiii..

nyway, tok aku nak story sikit..last wiken (wiken bila oo, sik ingat gik dah kotan lamak sik update..layan jak la), aku, aben n alif lepak tasik kat pustaka sia..planm aben nak berik makan ikan sia..b4 g sia, g lah bli bread pakei berik makan ikan sia..skali nangga sampe2 jak kat sia, siap ada d jual gik baja ikan..heheh..untung da jak penjual ya..p besh la..skali skala lepak camya..klak2 nak g sia gik eh..berik makan ikan gik..alif ya apa gik..suka da jak nya berik makan ikan..p nang bna juak..ikan2 ikan sia besar2 da jak..geram rasa nangga nya..so, enjoy la ngan pic2 aben. alif n ikan2 k..hehe..



**peace bna sia..makan apa ya sayang :)**

**besar-besar kan ikan sia**

No comments:

Post a Comment