Monday, May 25, 2009

**aktiviti wiken aku**





hallu..aku nak story sikit ttg aktiviti aku last wiken ni ha..

hari sabtu lepas, aku pi tolong mak mertua aku kat kantin..tambah2 pulak, hari tu ada aktiviti kat skolah mak aku tu.. so, sebagai menantu yang baik dan istri yang solehah **ayat yang tak boleh nak blah kan..haha,..ada aku kisah?** pukul 7 .30 aku dah gerak dari rumah..aben tak ikut sebab aben ada aktiviti kat tempat keja dia jugak hari tu..maka aku kesorangan untuk berjuang dengan budak2 skolah kat kantin tu nanti..

**ni pic abah (bapak mertua aku daa) yang tgh duk tengok apa tah**

hasilnya, kaki aku terseliuh sebab lama sangat duk berdiri layan kerenah budak n mak budak oppsss lupak pulak juga bapak budak...even penat tapi aku enjoy n hope ada lagi aktiviti yang cam gitu..

**ni plak gambo mak (mak mertua aku da) n adik ipar aku (dah ada org punya da)

almost pukul 1 barulah aben sampai..tapi kesian tau..aben demam pas balik dr keja..sampai semalam aben masih lagi demam..n masa malam ahad tu, aben tak leh nak tdo sebab asyik muntah2 jer..sian aben.. get well soon honey..

No comments:

Post a Comment