Thursday, June 16, 2011

jongs crococile (part last)

ha..ni last entry aku utk citer pasal jongs crocodile tuh
insyaallah yang ni last..hehe..
berzaman okeh nak habiskan story nih..

ok, lets start with the sory..
kalau korang pg kat sini, macam tak sah okeh kalau tak tgk
"jumping crocodile"
rasanya2, ni antara "show" yang ramai org nak tgk kot..
so, korang enjoy with the pic okeh..

so, burung ni akak ko tak tau okeh..besar sangat..korang tau tak ni burung apa?

 ehem2...kmk 3 branak..it was taken by aliff..nice shot..
b4 nak tgk jumping crocodile, kitorang lepak2 jap
sambil makan2 jajan yang en hubby beli..

nak tau motif aku ambik gambar nih?
masa kitorang lepak2 tu kan,
kitorang terdengar bunyi air yang sangat kuat berkocak..
as if tgh d libas oleh ekor buaya..
so, bila kitorang tgk, buaya ni ha yang dah buat 'ringtone' sampai
kitorang hampir terkena dgn air libasan ekor..

 cer tgk budak kecik tuh..
dia tak nak mak pak dia yang pegang tangan dia okeh..
dia nak abang alif dia jer yg pegang...

 suweeetttt kan... :)


 ha, sampailah kita ke destinasi utk
"jumping crocodile"


 ni antara caption yg aku dapat ambik time buaya tuh tgh melompat
nak mkn ayam yang d gantung tuh...




so, kalau2 korang ada plan nak pg sini, aku suggest kalau
korang pg around 2pm gitu sebab "jumping crocodile"
punya show dalam 3.30 pm...
so, taklah lama sangat ko nak kena tggu utk tgk buaya tuh melompat kan...

tamat sudah entry jongs crocodile kita..nanti aku cari lagi story yg pjg okeh2..hehe
mcm byk sangat gambar dalam camera tuh yg aku blm sempat nak story..

love: nurul :)


No comments:

Post a Comment