Wednesday, June 17, 2009

**apakah itu**

hallu semua..lama wei aku tak hapdate..huhu..perasaan malas menguasai diriku ini..di tambah puleks dengan kebzian yang melampau tahap gaban sekarang ni...
act, ada benda yang aku nak story tapi cam tak bani jer aku nak cakap kat korang sebab aku nak kepastian yang 100% dulu..tapi tak kisah ler kan? aku tetap nak citer gak...

dalam wiken yang lepas, aben ajak g balik kpg..since time tu masih coti, aku pun ikut jer..tapi yelah b4 pg tu, aku ajak aben g kinik dulu..untuk cek **tuuuuutttttt**..sampei 2 jer kat kinik, terus rgster sebab org tak ramai...tak lama pastu, turn aku g jumpa doc ni..masuk2 masuk jer dalam bilit, terus doc tu cakap

d: when was ur last p*****?
a: ermmm, i think early mei...
d:ok, puan tolong baring kat situ yer
a:ok

bla, bla, bla, bla, cek itu, cek ini...akhirnya...

d: erm, you're not p******* mdm..n u're going to have your p***** soon..
a:(gila doktor tok kali nak? maka cek pakei u**** t*** p+..pahal pandei tiba2 nak p***** gik..sik penah2 aku sik p***** sampei masuk 2 mggu)..
ermmm..doc, can u check it 4 a second time?
d: ok..blh puan tlg bukak sikit button seluar?
a: ok..
d: hold on ar...i'll check it 4 you..(beberapa saat kemudian)..mr..mr.. congrates yar..ur wife is p*******... :)
aben: tq doc (sambil tersenym puas)
a: doc, u' r joking just now is it?
d: sambil tersnyum...u'r correct coz just now u said that u'r last p***** is early mei...now ur p******* is 4 week plus....

**boh heran nangga bahasa mek 2 doc ya campur2 k..sebab nya ngulu campur2.. :)**

tapi aku tetap masih tak puas hati dgn result doc tu..tunggu aku dah masuk sebulan tak p***** aku nak g cek lagi..tapi kali ni kat kinik lain pulak...nak tgk reslut scan tu?


*****
****
***
**
*

6 comments:

  1. congratulation to both of you!!! May Allah bless ur family

    ReplyDelete
  2. Tahniah untuk anda berdua. Moga Allah kurniakan anak-anak yang soleh dan solehah.

    ReplyDelete
  3. bestnyer kitak dapat baby..
    hehehe...

    org swak ctok..

    ReplyDelete
  4. adzma96- thanr ar adzma..amin..doakan jer..

    ReplyDelete
  5. shah-best lah..happy giler mek aih... mek org swak juak...

    ReplyDelete