Tuesday, April 5, 2011

combined my school :))

korang, sorry tau..
aku lambat update hari ni..
auditor dah masuk balik dah..
tu yang lambat nak jengah blog..
kali ni aku nak story lunch time aku semalam..


actually, MIl aku call..
dia ajak lepak kat kantin tgh hari semalam..
so aku on jer..
lagipun dah lama sangat rasanya tak g sana..


meet her..
yaya.. :) en hubby's niece..
rajin sangat okeh tolong nenek ngan mak dia berjual..

 korang nak tau tak kat mana kantin MIL aku tu?
it was my previous school okeh..
SK Combined
(prevoiusly it known as SRK COMBINED)
**so ktk org  school leavers dr sia, kenal sik ngan mana2 ckgu kat atas ya?**


actually, aku tak ambil any lunch pun semalam..,.
sebab kenyang..so SIL aku soh makan ni jer..
jagung rebus..sedap n suweet sangat okeh..

nyaman taukkkkkk :))

2 comments:

  1. kmk x pat tga pic cikgu d atas ya... waaa rindu eyh ngan sekolah lamak..

    ReplyDelete
  2. BYK CKGU BARU KAT ATAS YA..ADA 2, 3 ORG JAK CKGU LAMAK SIA...HEHEH

    ReplyDelete