Friday, October 23, 2009

**entry raya-part2**


salam....sambung gik ngan entry raya aku..sik pandei abis2 gik aku tok..org lain dah nak masuk raya aji..aku raya posa blm abis gik..udah gik nak ngereco..sambung cita aku...

pas seminggu raya, kamek org (aku, parents, n alif) g miri coz abang aku nak buat open house kat rumahnya...so, kmk org pg dalam petang jumaat...ehem2, aku sik kja ari jemat ya...sempat gik polah laksa penang b4 g myy..hehe..

bertolak dr umah dalam pukul 4 sebab flight kmk org dalam pukul 6 lebih macam ya...skali 2 cek flight, ok..skali gik aku cek, flight retimed indah..pukul 9.15 gik ya...arrrggghhh..nasib bait kmk org sik pulang sebab skali gik aku soh aben cek flight kmk org...sik jadi retimed...nang mencabar sungguh time ya..tapi dalam mencabar2 ya, sempat juak nangga promotion dr sidak diamoney...fuhhh..kacak giler set white gold nya..mur gik ya...nak kenyit2 mata ngan aben lok eh..hehehe..
sambung cita, open house ari sabtu..pagi sampei la petang..dalam sidak tgh makan2 ya nak, aku adala baca sigek book ttg pregnant...huhu..sayunya ati aku bila aku tauk baby aku dalam keadaan macam tok...

pasya, ari minggu nya gik abang aku plan nak ajak g bekenu...jalan2 kat sia...pas balit dr sia, (sekda aku ambik pic kat sia koh..sekda yg menarik). kmk org singgah kat sigek pantei ya...p aku sik tauk namanya..sik ingat aku nama pantei ya...so, enjoy jak ngan pic kmk org kat sia k...

**mak n sya yg tgh duduk2 sambil makan langsat n mnum aye kelapak**

**abang n bapak yg tgh nak ajak alif g tepi pantei..abg aku sorang gik tgh menunggu di pantei ya sebab nak ajak alif g main ayek**

**kami yang tgh jadi mak buyung..sik jauh beza kmk org tok..beza mggu jak..mun ada pic sya, nampak gik mek 3 tok nang sedang preggy..ngeee**

No comments:

Post a Comment